Sunday, October 26, 2008

Dia...




"DIA"

Sememangnya dah lama blog ni x berupdate disebabkan kesibukan di tempat kerja baru aku...
apa pon aku kembali...berkongsi serba sedikit paparan menarik yang dah lama terperap dalam pc ni... By d way..aku rasa sangat bertuah dengan kehadiran insan bernama Nabilah dalam hidup ini.. Dia banyak bantu aku dari setiap perkara..dan kalo sume nak tahu bakat fotografi aku pon sebenarnya dia yang cungkil...dan sentiasa beri sokongan untuk terus berusaha ke tahap yang terbaik,Insyaallah..


Dah hampir 3 tahun kami bersama....dengan ikatan yang belum terikat kemas....Insyaallah dengan izin Tuhan..menjelang pertengahan 2010...akan termeterailah ikatan kami berdua secara rasminya...& berkat sokongan sume amatlah kami harapkan...


Ok..sedikit info pasal gambar diatas....sebenarnya gambar ni aku amik semasa nazim

(adik nabilah) sertai pertandingan kawad kaki...dan masa tu adalah hari pertama aku hangout ngan family nabilah....Alhamdulillah..sampai ke hari ini..aku diterima dengan baik..


Oklah...alang2 dah kembali aktifkan blog ni...insyaallah akan aku paparkan hasil2 fotografi aku lagi buat tatapan sume...rasanya dah lama sangat aku menyepi..so....harap korg dapatlah komen serba sedikit hasil kerja aku nanti yer...

"Baik buruk aku terima dengan hati terbuka"

hakkaali | unglosstheillusions

1 comments:

Abby said...

thank u c.i.n.t.a hati~
akan ku bantu selagi dayaku~