Saturday, August 2, 2008

Perkahwinan Hairey & Salina



"Selamat Pengantin Baru"

Seperti yang aku janjikan pada minggu lpas...harini aku dah uploadkan serba sedikit detik2 manis pasangan Hairey & Salina.. yang dah slamat diijabkabulkan pada 25hb Julai yang lalu..Oklah..foto2 yang korg lihat ni..sbnranya adalah semasa hari persandingan ke2 mempelai..di rumah Salina.. jadi disebabkan tlalu banyak foto yang ada..tpaksalah aku selit 2 kan foto..sepanjang event tu..
Sebenarnya banyak lagi foto2 yang mnarik..maybe akan aku uploadkan pada posts yang akan datang..

Thanx to penyek yang secara x lansung membenarkan aku join photo session ni..walaupun bukan untuk mengejar upah semata..tapi sebenarnya untuk mengasah skill & belajar pelbagai teknik photografi..sesungguhnya pendedahan ni berguna buat aku..biarpun nampak simple foto2 ni..tapi aku besar maknanya buat aku..
hakkaali unglosstheillussions

2 comments:

Unknown said...

sifu....jom kita link busines sama2...leh?ekekekeke

HakkaAli|unglosstheillusions said...

bleh2..macam ok x pic tuh?