Wednesday, June 18, 2008

Penjara....





























Through my illusions

"Foto 2 ni aku curi2 snap masa time tengah bertugas..hahahha."


Biasalah sambil2 mengajar budak2 untuk shooting..aku pon shooting gakFoto ni aku ambil masa shooting student Directing kat penjara pudu....dan model aku plak..Si Azman Nor..dramatis lelaki tanah air..




Masa ni mood dia ala2 sedih...sambil2 aku ajar budak2 ni setup lighting untuk shooting..aku pon setuplah lighting untuk camera Dslr Nikon D50 kepunyaan org tersayang ni...Maklumlah..hajt nak pakai D80 blum ksampaian....But soon InsyaAllah..ada .

Bro azman ni best gak argh..senang kerjasama...so snanglah aku nak setup lighting untuk mood sedih ni...tapi skali2 tgk mcm nak wat kulit Album pon ada...hahha..ayway..aku enjoy pengalaman aku spanjang dalam penjara tu....bukan senang siot nak shoot dalam tu...

anyway Credit goes to "Bullseye Production" anak2 buah yang bertungkus lumus menyiapkan assigment yang perit ni..sambil dtemani Tutor yang cewl...huhhuhuhuhuh

hakkaali | unglosstheillusions

2 comments:

Unsunghero said...

Salam Hakka...

suka gambar yang kedua & ketiga. lighting mmg bagus. komposisi pun bagus. tiga gambar je ke?

HakkaAli|unglosstheillusions said...

ada banyak lagi..but i pick d best utk dkongsikan bersama..Tq