Wednesday, June 18, 2008

Dimensi Baru.....



Sebagai mukadimah.....

inilah dimensi baru dari diri ni....

HakkaAli unglosstheillusions pengenalan dimensi baru buat aku melebarkan sayap dalam dunia indah photografi yang penuh dengan 1001 satu makna yang dapat diungkapkan hanya dari satu pandangan foto...


Ungloss "sesuatu yang tersirat"+ Illusions " gambaran yang kabur".......itulah keindahan dunia foto kepada aku.. Dengan pancaindera kurniaan Allah s.w.t ni...ingin ku kongsi keindahan ciptaan tuhan bersama sesiapa sahaja...melalui sudut pandang yang lain....
Apapon..ucapan jutaan terima kasih aku tujukan kepada sume sifu2 yang terlibat secara lansung mahupuon tidak...


Special Thnx To ...
SaifulNang,Unsunghero,candidsyndrome,click couture, eyesofgrace,digitalsyndicate,kidchan,Zaminomar a.k.a AGGR,

Magic clickers dll

(sori kalo aku x dapat sebutkan semua)


by the way special thnx ni ditujukan coz selama ni foto2 dari diaorng nilah yang menjadi sumber rujukan aku sebagai lubuk ilmu dalam fotografi.....walaupon aku x punya basic dalam dunia fotografi..tapi kini aku dapat panjatkan kensyukuran kerna dari insan2 inilah kini aku dapat mlihat keindahan ciptaan tuhan dari pandangan sudut yang lebih indah & berlainan....


Ikhlas...

hakkaali | unglosstheillusions

0 comments: