Thursday, June 19, 2008

Kawad Kaki Kebangsaan 1
















"Hari ni...aku hangout ngan family Nabilah"

Alhamdulillah..mereka terima aku seadanya....hehehehe......
sebenarnya pagi tu ..bakal adik iparku si nazim tu...dah dapat join pertandingan Kawad kaki kebangsaan...so..alang2 amik jelah gambor dia&kawan2...kat Putrajaya..

Macam macam gelagat dapat aku lihat...ada yang gugup...ada yang segak bergaya..ada jugak yang dapat sokongan padu dari family masing2...bagus kan..sekurang-kurangnya..sokongan dari family ni dapatlah eratkan lagi tali kekeluargaan...seronok juga tengok glagat budak2..teringat masa zaman sekolah dlu...aku selalu gak join kawad kaki ni..tapi asyik kalah jer hahah...bukan rezki agaknya kot... apapon pengalaman ni sangatindah buat nazim...dan pasti dia akan igt sampai bila2 ...

Nazim ni..pg tu nampak lah segaknyer..walaupon 2 org kakak asyik panggil dia "Black"..tapi pagi tu terserlah kemachoan dier..huhuhuha..(jgn kembang lebih jim..)
sebenarnya banyak lagi..foto yang aku x masukkan...so nantikan..post KKK 2 ....

hakkaali | unglosstheillusions

0 comments: